مراقبت های بعد از جراحی آبسه مقعدی

شنبه 26 آبان 1397
14:17
shimanami


بیشتر درد ناشی از بیماری بعد از جراحی آبسه مقعدی قطع خواهد شد اما ممکن است چند روز بعد از جراحی درد خفیف در ناحیه مقعد داشته باشید. این درد ناشی از برش و زخم جراحی است. بیشتر افراد ۱ الی ۲ روز بعد از جراحی به زندگی عادی خود باز می گردند و بعد از گذشت ۲ تا ۳ هفته بیماری آبسه مقعدی به طور کامل بهبود می یابد. در بیشتر مواقع، بیماری آبسه مقعدی بدون هیچ گونه عوارضی از بین می رود اما احتمال کمی وجود دارد که فرد به بیماری فیستول مقعدی دچار شود. به همین دلیل پزشک ۲ تا ۳ هفته پس از جراحی آبسه مقعدی بیمار را معاینه می کند تا از نبود عوارض بیماری مطمئن شود و اگر فردی به فیستول مقعدی مبتلا شده باشد، مراحل درمان فیستول مقعدی را شروع می کند.
در این مقاله اطلاعات کلی در مورد مدت زمان بهبودی و مراقبت های پس از جراحی در اختیار شما قرار می گیرد اما در نظر داشته باشید سرعت بهبودی در افراد مختلف متفاوت است و به شدت و شرایط بیماری بستگی دارد. مراحل زیر به شما کمک می کند تا مراحل بهبودی را زودتر طی کنید و سریع تر به زندگی عادی و روزانه خود بازگردید.

چگونه در خانه از خود مراقبت کنید؟

بعد از جراحی آبسه مقعدی با رعایت موارد زیر می توانید به راحتی در خانه از خود مراقبت کنید و دوره نقاهت بعد از جراحی را کوتاه تر کنید.

فعالیت

  • سعی کنید هر روز مقداری پیاده روی داشته باشید. هر روز کمی بیشتر از روز قبل پیاده روی کنید. قدم زدن جریان خون را افزایش می دهد و به جلوگیری از پنومونی و یبوست کمک می کند.
  • زمانی که احساس خستگی می کنید، فعالیت های خود را رها کنید و به استراحت بپردازید. سعی کنید خواب کافیداشته باشید تا روند بهبودی شما سریع تر پیش رود.
  • در مورد انجام فعالیت هایی مانند رانندگی با پزشک خود مشورت کنید.
  • دوش بگیرید و اجازه دهید ناحیه آبسه مقعدی تمیز شود. بعد از دوش گرفتن ناحیه آبسه مقعدی را با حوله خشک کنید.

منبع: بیچشک


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شير دادن با سينه پروتز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]